星期五, 10月 20, 2006

固定資產的投資價值

一講起固定資產 , 小投資者通常都會想起自己既屋仔 .
屋仔 , 係屋仔 . 我冇講錯 .
我將屋仔定義為 2000呎以下 . 點解 ?
可以從一段傻子 (我和友人們) 的討論講起

"依排好愁 , 要開始睇樓"
"依家樓價跌緊 , 係入市好時機"
"好多香港人都有個習性 , 人買佢買一鍋風 , 樓價起住黎買"
"愁就愁在買多間定換大間好 , 不過多數都係買多間 , 因為依家果間住得幾好唔想搬"
---

"到底 , 買多間做投資" 定係 "換大間黎改善生活素質" 好?
投資固定資產好睇個人心態 , 長渣? 收租? 短炒? 各式各樣 .
"喂 , 對抗通脤 , 長渣 , hold起馬幾年又點"

自回歸以來 , 香港經歷過6年通縮 . 還有令人印象深刻的 股災 , 911 , SARS 等等 . 香港現今的面貌 , 好聽講句 , 幾繁榮 . "香港好 國家好 國家好 香港更好 好野"

人口普查已經完成 , 30年後 , 每4個港人有3個係老人 . 我地既子女 , 1個後生要養3個老人 . 人口老化已是不爭之事實 . 正苦比左個答案我們 , 每個家庭生3個小孩 , 好野 , problem solved . 非常容易 .
---

實情是這樣? 我只看到在這消費享樂年代 . 人的各樣要求高了 . 但 , 賺錢容易嗎?
原來全港有50萬人月入6千 , 一個幾驚人既數字 . 反映香港大多數既勞動力沒有為香港帶動增值能力 . 試問 , 賺雞碎禁多又要衣食住行仲點可能為社會增值 .

香港已經變左 , 大家應該可以感覺到 . 一向要求高既港人 , 何去何從?
講到這裡 , 我向友人道出了一個答案 , 換大屋吧 .

1. 能立時改善生活環境
2. 出租回報低 , 對抗通脤還有很多投資工具替代
3. 有錢人越見有錢 , 有錢人越來越多
4. 經濟好 , 樓市由谷底回升 , 我們的人工升了多少
5. 由於窮人老化問題 , 將來大屋保值能力較好 , 有錢人點會買細屋
6. 到時大屋換細屋 變現 老來生活有錢用

所以 , 幾百呎既屋仔 , 30年後真係分分鐘冇人要 . 又或 , 30年後買回自己的細屋 .
---

上述所講只是垃圾廢話一篇 , 散會 .

沒有留言: